Таблото за анализ на клиенти (Customer Analysis), направено с Power BI предлага ценен поглед върху продажбите на продукти и печалбата. Мениджърите и търговците могат да използват това табло, за да анализират растежа на бизнеса в различните региони.
Те могат да оценяват разпределението на печалбата сред клиентите, да вземат ценни решения за увеличаване на приходите и да стимулират рентабилността.
Таблото за анализ на клиенти предоставя подробности за общите продажби, общите печалби, продажбите от миналата година и процентния ръст. Могат да бъдат използвани филтрите, за да се преглеждат данни за различни години.
За какво може да бъде използвано:
- Анализ на продажбите
- Специфични за клиента статистически данни за генерирания оборот и печалбата
- Могат да се използват диаграми, за да се сравняват общите маржове на продажбите и печалбата
- Канали за продажба
Вижте Customer Analysis ТУК>>