Ситуацията, която предизвика появата на COVID-19 доведе до значително увеличаване на онлайн търговията в световен мащаб.
В интернет не съществуват ограничения и потребителите имат възможност да избират всичко от всякъде, независимо в коя точка на земното кълбо се намира търговецът.
Тук възниква въпросът: Как да накараме крайния потребител да избере да закупи нашите стоки и услуги?
Отговорът е кратък: Да им предложим това, от което имат нужда в точния момент!
Как инструмент като Power BI помага за това?
Да предположим, че онлайн търговецът иска да анализира трафика към своя уебсайт или да проучи отзиви на клиентите. PowerBI създава доклад, който включва всички подходящи данни като рецензии, препоръки и оценки. Той също така дава възможност на търговците да получат информация за най-посещаваните категории.
С помощта на Power BI търговецът може дори да анализира дали има някакви проблеми с неговите продукти или услуги. С този инструмент могат да се проследяват транзакции, верига на доставки, поведение при закупуване, многоканални продажби, тенденции и глобално покритие, за да се максимизират печалбите.
Power BI помага да получите информация от всички тези източници на данни на едно място, което ви позволява да вземате правилните решения в точното време. По този начин търговецът може да разбере повече за настроенията на клиентите, да визуализира предпочитанията и взаимодействията на купувача с онлайн магазина, което от своя страна да увеличи продажбите.